Wsparcie sprzedaży, akcje samplingowe, programy lojalnościowe, reklama w miejscu sprzedaży, POS.
Organizacja imprez, networking, budowa relacji z klientem
Poligrafia reklamowa, druki wielkoformatowe, konfekcjonowanie, druki specjalne, logistyka.
opracowanie/repozycjonowanie marki i logo firmy, np. nowa marka produktu, usługi, firmy, centrum handlowego, hotelu, apartamentowca, funduszu, etc.
kompleksowe doradztwo w zakresie opracowania strategii marketingowej oraz komunikacyjnej marek, projektów i firm. Reklama w internecie.
w zakresie B2B (komunikacja w mediach branżowych: nieruchomości + biznes + finanse) oraz B2C (skierowana do konsumentów końcowych). Kampanie online i działania w mediach społecznościowych.
komunikacja do Inwestorów bezpośrednia oraz poprzez media
produkcja (reklama w prasie i innych mediach tradycyjnych, np. outdoor, TV, radio; w nowych mediach - Internet) oraz planowanie i zakup mediów (doradztwo, analiza, mediaplan, "buying" czasu i powierzchni: radio, prasa, TV, outdoor + Internet + ambient, tj. nośniki i działania niestandardowe)
drukowane katalogi, broszury, raporty, etc.